Tokoh Dalam Wayang Pandawa Lima (Bahasa Sunda)
Pandawa
 Lima mangrupa inohong anu henteu bisa dipisahkan jeung carita 
Mahabarata, alatan Pandawa Lima mangrupa inohong sentralnya babarengan 
jeung Kurawa. Perang antara Pandawa Lima jeung Kurawa anu masih miboga 
hubungan baraya, alatan Pandawa Lima memperjuangkan hak tahtanya luhur 
Karajaan Hastinapura anu di kuasai ku para Kurawa ( Prabu Suyudhana 
kalayan saudara-saudaranya anu berjumlah saratus ). Pandawa lima nyaéta 
sebutan lima duduluran, putra ti Pandu Dewanata nyaéta Yudistira, Bima, 
Arjuna, Nakula sarta Sadewa. 
Yudistira
 kalayan ngaran leutikna Puntadewa, Bima kalayan ngaran leutikna Sena, 
sarta Arjuna kalayan ngaran leutikna Permadi dilahirkan ti ibu Dewi 
Kunti keur Nakula kalayan ngaran leutikna Punten sarta Sadewa kalayan 
ngaran leutikna Tangsen dilahirkan ti ibu Dewi Madrim.
Pandu
 Dewanata nyaéta Raja Hastinapura, tapi mati ngora sarta barudakna masih
 leutik-leutik ku kituna tacan matak bisa pikeun nyekel kadali 
pamaréntahan, pikeun ngeusian ka kosongan pamaréntahan Hastinapura, 
mangka diangkatlah Destaratra anu lolong, lanceuk Pandu Dewanata pikeun 
menduduki kalungguhan samentara tahta Hastina, jaga lamun putra-putra 
Pandu geus dewasa, Hastinapura baris dibikeun dina Pandawa Lima, putra 
Pandu anu miboga hak luhur tahta Hastina sacara syah. 
![]()  | 
| Wayang Golek Pandawa Lima | 
Rencana
 seserahan tahta Hastinapura ka para Pandawa Lima Putra Pandu sacara 
tengtrem jagana ngan ancik rencana waé, alatan ren-cana kasebut 
terhalang ku Dewi Gendari Pamajikan Destarastra anu pohara ambisius, 
naon deui ambi si Dewi Gendari dirojong ku adina Harya Su man landian 
Sengkuni, jadi patih Hastinapura, miboga watek iri, dengki sarta syirik 
anu menghalakan sagala cara pikeun ngahontal tujuanana. Destarastra 
digigireun / sabeulah lolong, pendiriannya ogé kurang kuat, gampang 
robah, gampang diha sut sarta gampang dibujuk ku barudakna anu berjumlah
 saratus, dipikawanoh jeung Kurawa atawa Sata Kurawa anu ampir sakumna 
anakna miboga watek pendusta, iri, dengki, tamak, syirik dlsb. 
Patih
 Harya Suman landian Sengkuni pohara badag sakali pangaruhna dina para 
Kurawa dina nyieun anganggapan yén Pandawa Lima mangrupa satru sarta 
saingan terberatnya, alatan éta kudu disingkirkan ku cara naon waé ogé, 
ambéh Hastinapura henteu murag kaleungeun Pandawa Lima Putra Pandu, 
minangka pewaris syah luhur tahta Hastinapura. Sanajan Pandawa Lima 
sarta Kurawa berguru dina guru anu sarua nyaéta Resi Durna ( Druna ) 
sarta Resi Krepa, tapi permusuhan diantara maranéhanana henteu bisa 
dipadamkan pikeun jadi rukun, komo beuki menjadi-jadi. 
Pandawa
 Lima sok leuwih punjul dlm ke-trampilan kalakuan pakarang sarta 
kalakuan krida tinimbang para Kurawa. Puntadewa sok leuwih punjul dibi 
dang sastra sarta katatanagaraan, Bima punjul diwidang memainkan 
pakarang gada, Harjuna punjul diwidang memanah sarta kalakuan pedang 
keur pan Nakula sarta Sadewa henteu milu berguru kare-na masih leutik 
teuing. Bima bersosok awak badag, konon pohara jail resep ngaréwong 
Kurawa kalayan euweuh sabab Kurawa mindeng ditampar sarta ditempeleng ku
 Bima utamana Suyudhana/Duryudhana sarta Dursasana ( adi Suyudhana ), 
pamustunganana ngabalukarkeun perkelahian tapi sok dimeunangkeun ku Bima
 sanajan Bima dikeroyok maranéhanana duaan, alatan éta Bima sok jadi 
sasaran pelampiasan ti kekesalan maranéhanana. 
Hiji
 waktu Bima anu pohara rampus, dina kadaharanana dibéré racun ku Kurawa,
 sanggeus Bima henteu sadarkan diri saterusna dipiceun kadina sumur 
Jalatunda anu eusina pinuh kalayan ular beracun ganas. Alatan 
pertolongan Batara Dadungnala, Bima bisa salamet sarta saprak harita 
Bima jadi kebal ka sagala macem racun betapapun ganasnya racun kasebut. 
Nyaho usahana nyingkahkeun Bima gagal, mangka Kurawa usaha deui pikeun 
nyingkahkeun Pandawa Lima ku cara ngabeuleum bale Sigala-gala tempat 
menginap para Putra Pandu sarta Indungna Dewi Kunti, tapi usaha itupun 
gagal deui, alatan Putra Pandu nampa pertolongan ti Batara Naradha, Sang
 Hyang Antaboga sarta Yama Widura. 
Pikeun
 nyegah Pandawa Lima sarta para Sata Kurawa ambéh henteu lumangsung 
sengketa terus menerus, para tetua maranéhanana utamana Resi Bis- ma 
sarta Yama Widura, menganjurkan ka Destarastra ambéh Pandawa Lima dibéré
 leuweung Pan dawaprastha atawa Wanamarta, bongbolongan kasebut 
dituturkeun ku Destarastra sarta leuweung Wanamartalah anu dibikeun dina
 Pandawa Lima. 
Dina
 waktu singget Pandawa Lima anu dibantuan ku sawatara Déwa sarta sahabat
 saha-batnya, junun ngarobah leuweung belantara menja di hiji karajaan 
anu badag kalayan ngaran Amerta sarta Indraprasta minangka ibu dayeuhna.
 Beuki lila Amerta jadi beuki ma ju, karajaanana jadi beuki badag sarta 
kuat, loba karajaan leutik-leutik, ngagabung berkat perjuangan Bima 
sarta Harjuna. Minangka pernyataan syukur ka Sang Hyang Widhi Wasa atawa
 Sang Maha Panyipta Ja-gad Raya ieu, mangka para pembesar Karajaan 
A-marta ngayakeun syukuran, sesaji ka Raja Suya sarta para Kurawapun 
diondang pikeun meng ngahadiran upacara sesaji éta sarta dina 
palaksanaan upacara sesaji kasebut aya keributan antara Prabu Kresna 
jeung Prabu Si Supala, lekasan kalayan maotna Prabu Si Supala, tapi 
henteu menggangu kelancaran jalanana upacara sesaji. 
Alatan
 geus miboga bibit rasa iri sarta dengki dina Pandawa Lima, mangka 
Kurawa meunteun yén upacara kasebut mangrupa pameran kakuatan Pandawa 
Lima, hal kitu dimangpaatkeun ku Patih Sengkuni pikeun mangaruhan para 
Kurawa ambéh nyieun tunggara dina Pandawa Lima (Putra Pandu). 
Prabu
 Duryudhana luhur ngaran Kurawa, ngondang Pendawa Lima pikeun ngaluuhan 
pes-ta anu diayakeun di karajaan Hastinapura, luhur hal kasebut para 
tetua Hastinapura kawas Pra bu Destarastra, Resi Bisma sarta Yama Widura
 meunteun yén antara Pandawa Lima kalayan para Sata Kurawa geus berdamai
 sarta soméah. 
Pameunteunan
 tetua Hastinapura tétéla mele-set, alatan ondangan Kurawa ngan mangrupa
 siasat pikeun nyieun tunggara Pandawa Lima. Wayah éta Pandawa Lima 
diajak inum mi-numan anu memabukkan nepi ka mabok sarta dina kaayaan 
mabok éta pisan Pandawa Lima dia-jak ulin maén, Pandawa Lima diwakilan 
ku Yudistira sarta Hastinapura diwakilan ku Patih Sengkuni (Harya 
Suman). Dina kaulinan maén kasebut Pandawa Lima di kalahkan, alatan di 
curangi ku para Kurawa, maén sarta mabuk-mabukan geus mangrupa kabiasaan
 sapopoé pikeun para Kurawa. 
Awalna
 Pendawa Lima mindeng dimenang-kan, tapi sanggeus taruhan digedéan sarta
 mangrupa udagan Para Kurawa, mangka Pendawa Lima diéléhkeun, sageus 
karajaan Amarta dipertaruhkan sarta diéléhkeun, kaayaan beuki panas, 
ke-mudian sanggeus adik-adiknya sarta dirina anu di jadikan taruhan éléh
 ogé, mangka Dewi Drupadi istrinyapun dipertaruhkan ogé. Dewi Drupadi 
wayah éta dikaputren saterusna diseret kebalairung, dipermalukan sarta 
metot buukna nepi ka terurai. Dina waktu éta pisan Dewi Drupadi 
ngedalkeun sumpahnya, yén manéhna moal menyanggul buukna deui, kajaba 
sanggeus keramas kalayan getihna Dursasana adi Prabu Duryudhana ( 
Suyudhana ), kitu ogé Bima bersumpah, yén dina perang Bha ratajuda engké
 baris maéhan Prabu Duryudhana (Suyudhana) sarta nginum getihna. 
Nasib
 Pandawa Lima sarta Dewi Drupadi a-gak katulung kalayan campur 
leungeunnya tetua Hastinapura Resi Bisma sarta Yama Widura. Dewi Drupadi
 dipénta pikeun dibikeun ka Resi Bisma sarta dibikeun, pikeun ieu para 
Kurawa salah sangka dikirana Resi Bisma hayang ngarasakeun kameunangna 
dina hal Dewi Drupadi baris dibikeun balik ka Pandawa Lima ku Resi 
Bisma. Luhur kaéléh maén para Pandawa Lima, te kolot Hastina nyokot 
kebijaksanaan sarta jalan tengah, yén Pandawa Lima kudu ngajalanan 
hukuman pembuangan di leuweung salila 12 warsih sarta mangsa penyamaran 
salila 1 warsih, dina mangsa penyamaran lamun salah sahiji ti Panda wa 
lima bisa dipergoki, mangka maranéhanana kabéh ha rus ngajalanan 
pembuangan deui deui salila 12 warsih, sarta mangsa penyamaran 1 
warsih. 
Dewi
 Drupadi-pun nuturkeun para Pandawa Lima dina ngajalanan hukuman 
pembuangan, sedengkeun Dewi Kunti ibu para Pandawa Lima tetep ancik 
Karajaan Hastinapura. Sawaréh Pamajikan sarta barudakna Raden Harjuna 
dititipkan di Karajaan Cempalaradya, Dewi Wara Subadra sarta sawaréh 
deui pamajikan-pamajikan Raden Harjuna sarta barudakna dititipkan di 
Karajaan Dwarawati. 
Dina
 mangsa ngajalanan hukum pembuang - an, Raden Harjuna sarta Bima 
ngamangpaatkeun wak tunya pikeun memperdalam élmuna sarta néangan 
pakarang pusaka. Bima papanggih jeung Anoman baraya tunggal Bayu anu 
ngajarkeun sagala rupa élmu kesaktian pikeun manéhna. Sanggeus Pandawa 
Lima ngabéréskeun ma-sa pembuangan 12 warsih lilana, saterusna 
ngajalanan mangsa penyamaran di Karajaan Wirata. Puntadewa nyamur 
minangka ahli sajarah sarta tatanegara kalayan ngaran Wijakangka, Bima 
minangka Jagal/penyembelih sato kalayan ngaran Jagal Abilawa, Harjuna 
minangka guru tari anu kebanci-bancian kalayan ngaran Kandhi Wrahatmala,
 Nakula sarta Sadewa minangka palatih sarta pamulasara kuda kalayan 
ngaran Darmagranti sarta Tantripala. Dewi Drupadi jadi dayang karaton 
kalayan ngaran Sailandri atawa Salindri. 
Diwaktu
 poé penyamaran Pandawa Lima ber-akhir terjadilah penyerbuan Hastinapura
 kalayan sekutu-kutunya ka Karajaan Wirata. Para Pandawa Lima henteu 
bisa ancik cicing sabot nempo kajadian penyerbuan anu geus ngaréwong 
ketenangan sarta katingtriman Karajaan Wirata tempat maranéhanana nyamur
 salila ieu. 
Kalayan
 miluna Pandawa turun kemedan perang, balukarna para Sata Kurawa nyaho 
penyamaran Pandawa Lima. Mangka sabot diaya pan perundingan pikeun 
nyageurkeun hak Panda wa Lima luhur Karajaan Amarta sarta satengah 
Karajaan Hastina, ditampik ku Kurawa jeung ékol penyamarannya geus 
dipergoki, alatan éta Pandawa kudu ngajalanan deui balik mangsa 
hukumanana 12 warsih dina pembuangan sarta 1 warsih mangsa penyamaran. 
Nurutkeun itungan tetua Hastina, Panda wa Lima geus ngajalanan mangsa 
hukuman kalayan sampurna, alatan éta maranéhanana kudu dipulangkeun 
hak-haknya kaasup satengahna Karajaan Hastinapura, tapi hal kitu 
ditampik ku Kurawa. Sanajan Pandawa Lima dina perundingan diwakilan ku 
Prabu Kresna minangka duta Pandawa Lima. Alatan perundingan tengtrem 
ngalaman ke-gagalan, mangka pecahlah perang utk mem-perjuangkan hakna, 
saterusna dipikawanoh jeung carita “MAHABHARATA”, mangsa perangna salila
 18 poé, lekasan jeung kameunang Pandawa Lima, tapi kabéh putra Pandawa 
Lima gugur dimedan perang di Tegal Kurusetra. 
Yudistira
 dipikawanoh minangka sosok suci tanpa dosa, sedengkeun Bima sarta Raden
 Harjuna dipikawanoh minangka sosok anu geus ngahontal kesempurnaan 
diri, nyaho sajatina urip/hidup. Bima wayah éta diparéntah ku Resi Druna
 pikeun néangan cai suci, maksudna pikeun mence lakakan Bima, tapi 
sabalikna Bima papanggih jeung Déwa Ruci anu méré wejangan ngeunaan élmu
 kasampurnan hirup, Raden Harjuna nampa wejangan élmu Hasta Brata ti 
Panembahan Kesawasidhi di Penclut gunung Suwelagiri Pertapaan 
Kutharunggu. Hasta Brata mangrupa élmu spiritual satingkat jeung cai 
suci anu ditampa Bima pikeun ngahontal kesempurnaan hirup. Dipoé 
kolotna, Pandawa Lima kalayan sadar mangrupa poé-poé utk menyongsong 
waktu ke-matian, sanggeus menobatkan Parikesit incu Ra-den Harjuna 
minangka Raja Hastinapura, sawatara warsih saterusna Pandawa Lima 
mendaki kaogé cak Gunung Himalaya, kaasup Dewi Drupadi pikeun 
menyongsong pati, dituturkeun ku anjing berbulu bodas. 
Mimiti
 anu dijemput ku Batara Yamadipati (Déwa penjemput nyawa) nyaéta Dewi 
Drupadi, dipeunteun panglobana dosana diban -dingkan kalayan kalima 
salakina nyaéta Panda wa Lima. Kahiji alatan dihaté leutikna manéhna 
leuwih mitresna Raden Harjuna tinimbang jeung salaki lain-lainnya. Kadua
 alatan Dewi Drupadi bermulut seukeut, kata-katanya mindeng melukai haté
 batur, diantarana nyaéta Narpati Basukarna (Adipati Karna), Prabu 
Duryudhana, Resi Druna/ Drona, Dursasana sarta Jayadrata, tatu haténa 
alatan kedalan-kedalan Dewi Drupadi. Saterusna giliran Sadewa anu 
dijemput ku Batara Yamadipati, alatan mindeng ngamomorékeun atawa melong
 pendék batur kaasup lanceuk lanceukna sanajan ngan didina haté waé 
sarta henteu kungsi diucapkan. Sadewa miboga élmu / aji Pranawa Jati anu
 bisa nyaho kajadian anu baris datang sarta nginget kajadian-kajadian 
mangsa katukang anu kungsi dialaman. 
Sanggeus
 Sadewa giliran saterusna kemudi-an nyaéta Nakula anu dijemput ku Batara
 Ya-madipati, alatan sanajan cicing sabenerna di-dalam haténa Nakula sok
 iri sarta dengki ka saudara-saudaranya utamana jeung Sadewa. Giliran 
saterusna sanggeus Nakula nyaéta Raden Harjuna anu dijemput ku Batara 
Yama dipati, alatan didina haté leutikna Raden Har-juna reueus teuing 
kalayan ketampanan anu dipibogana sarta ngarasa pang diperlukeun atawa 
pa-ling penting dibandingkeun kalayan saudara-saudaranya. Bima giliran 
saterusna dijemput ku Bata ra Yamadipati, alatan dipeunteun mindeng 
henteu bisa nahan napsu amarahna. Yudistira henteu dijemput ku Batara 
Yama-dipati sarta henteu nepungan ajalnya, manéhna leumpang nepi ka 
dihareup panto Syurga sarta dijemput ku Batara Indra, diajak pikeun asup
 syurga tapi anjingna dilarang asup. Yudistira nampik asup syurga lamun 
anjingna henteu kaci asup syurga, alatan Yudistira nganggap Déwa henteu 
ngahargaan hiji kasatiaan. Mangka leuwih hadé hamba henteu perlu asup 
kesyurga lamun anjing anu némbongkeun kasatiaanana dilarang asup 
syurga. 
Luhur
 kedalan Yudistira anu ngahargaan ka setiaan, sasabot éta ogé anjing 
bodas anu sok menyertai lalampahan Pandawa Lima kalayan satiana saprak 
ti Karaton Hastinapura nepi ka kapanto syurga, robah wujudna jadi Batara
 Darma, jelmaan bapana Yudistira anu sabenerna. Carita lekasan hirupna 
para Putra Pandu, ngandung hiji petunjuk, yén Alloh Maha Nyaho 
segala-galanya, sanajan ngan didina haté sarta henteu kungsi 
dikaluarkeun atawa dinyatakeun ka batur, Alloh geus nyaho kebaikan atawa
 kebathilan éta. 
Jalan
 hirup sarta cecekelan hirup para Putra Pandu anu saterusna dipikawanoh 
jeung Pandawa Lima, henteu bisa dilepaskan ti punakawan Semar sarta 
barudakna anu henteu séjén ti jelmaan Déwa Ismaya anu sok méré petunjuk 
sarta bimbingan sarta nasehat ka para Putra Pandu. Ngaran-ngaran atawa 
sebutan kolot lalaki sok disertakan dina méré ngaran putra-putranya, 
kawas Pandawa Lima nyaéta turunan Pan nyaéta Pandu. Kurawa nyaéta 
turunan Kuru, Drupadi nyaéta turunan Drupada, Madrim nyaéta turunan Raja
 Mandra dst. Yudistira dina pewayangan nyaéta simbul atawa lambang sosok
 anu suci, henteu miboga dosa sarta diupamakeun getihna boga warna bodas
 tanpa noda sediktpun. Bima dina pewayang nyaéta simbul kete-gasan sarta
 kaadilan sarta kejujuran dina ngadegkeun hukum, henteu tempo bulu, saha
 ogé anu salah kudu dihukum sanajan éta baraya atawa anakna sorangan. 
Bima sok menepati pasinina, bertubuh luhur badag sarta kokoh. Raden 
Harjuna nyaéta lambang atawa sim - bul sosok tampan sarta rupawan tapi 
donyuan, loba anak loba pamajikan tapi kabéhanana rukun. Carita-carita 
pewayangan loba mengan-dung ajaran-ajaran Falsafah anu bermakna spiri 
tual luhur, kecap-kecap Adiluhung anu memben tuk budi luhur sarta 
pekerti/perbuatan mulia Bangsa Indonésia.
 Dunya
 pewayangan miboga andil anu pohara badag dina nyieun watek Budi Luhur 
sarta Haté Mulia Bangsa Indonésia anu dika gumi ku bangsa séjén didunya 
ieu. Lalajo pintonan wayang anu ngadahar wayah panjang waé geus ngandung
 atikan, di mana panongton dididik pikeun sabar dina nyanghareupan 
kanyataan hirup, sarta leukeun narima/menanti élmu atawa wejangan 
spiritual anu bermakna luhur liwat dalangnya.
cerita wayang, cerita wayang bahasa jawa, cerita wayang kulit, cerita
 wayang beber, cerita wayang ramayana, cerita wayang golek, cerita 
wayang mahabarata, cerita wayang arjuna, cerita wayang beber berasal 
dari, cerita wayang bahasa jawa arjuna,cerita wayang abimanyu dalam 
bahasa jawa, cerita wayang arjuna bahasa jawa, cerita wayang antasena, 
cerita wayang adipati karna, cerita wayang adalah, cerita wayang anoman 
duta, cerita wayang arjuna dan srikandi,cerita wayang bima, cerita 
wayang bahasa jawa singkat, cerita wayang bahasa jawa semar, bahasa jawa
 cerita wayang, gaya bahasa cerita wayang,bahasa jawa cerita wayang 
ramayana, bahasa jawa cerita wayang ramayana sintha kandhusta, cerita 
wayang b jawa, cerita wayang b.jawa singkat, cerita wayang b.sunda, 
cerita wayang b.indonesia, cerita wayang b.jawa pendek, cerita wayang 
cangik, cerita wayang cangik dalam bahasa jawa,cerita wayang cupu manik 
astagina, cerita wayang cepot,cerita wayang cekak, cerita wayang 
caranggana, cerita wayang cinta, cerita wayang citraksi, cerita wayang 
citraksa, cerita wayang candrabirawa dalam bahasa jawa
,cerita wayang dalam bahasa jawa, cerita wayang dewa ruci, cerita wayang dewi sinta dalam bahasa jawa, cerita wayang duryudana dalam bahasa jawa, cerita wayang dewa ruci dalam bahasa jawa, cerita wayang dewi sinta, cerita wayang dewi kunti, cerita wayang dewi anjani, cerita wayang dalam bahasa jawa singkat, cerita wayang dalam bahasa sunda, cerita di wayang, cerita di wayang hari ini, gambar dan cerita wayang, gambar dan cerita wayang kulit, judul dan cerita wayang, tokoh dan cerita wayang, dewa di cerita wayang, cerita wayang ekalaya, cerita wayang epos mahabarata, cerita wayang entus, cerita wayang bambang ekalaya, cerita wayang ki entus, cerita wayang golek erawan palastra, cerita wayang cekel indralaya, cerita wayang wahyu ekajati, cerita wayang dalang entus, cerita wayang ki enthus, cerita wayang full, cerita wayang fabel, cerita wayang versi jawa, cerita wayang free, cerita wayang golek full, cerita wayang kulit full, fungsi cerita wayang, filosofi cerita wayang,fungsi cerita wayang di indonesia, download cerita wayang golek full, cerita wayang gareng, cerita wayang golek bahasa sunda, cerita wayang gatotkaca bahasa jawa, cerita wayang gareng dalam bahasa jawa, cerita wayang gatotkaca gugur, cerita wayang golek si cepot, cerita wayang gugure abimanyu, cerita wayang golek lucu, cerita wayang hanoman, cerita wayang hanoman dalam bahasa jawa, cerita wayang humor, cerita wayang hot, cerita wayang arjuno sosro krido, cerita wayang anoman singkat, cerita wayang hanoman dalam bahasa sunda, cerita wayang hari ini, cerita wayang hasil karya sunan kalijaga, cerita wayang anoman sejarah
cerita wayang indonesia, cerita wayang ing tlatah jawa biasane asale soko kitab, cerita wayang indrajit, cerita wayang india, cerita wayang indrajit dalam bahasa jawa, cerita wayang iku asale soko ngendi, cerita wayang iku asale saka ngendi, cerita wayang ing basa jawa, cerita wayang islam, cerita wayang islami, cerita wayang jawa, cerita wayang jawa singkat, cerita wayang janaka, cerita wayang jawa dalam bahasa jawa, cerita wayang jawa lengkap, cerita wayang jowo, cerita wayang jayadrata gugur, cerita wayang jabang tutuka, cerita wayang jatayu, cerita wayang jawa ramayana, cerita wayang kresna, cerita wayang kumbakarna, cerita wayang kulit bahasa jawa, cerita wayang kulit bahasa indonesia, cerita wayang kumbakarna gugur, cerita wayang kulit semar, cerita wayang kresna dalam bahasa jawa, cerita wayang kulit singkat, cerita wayang kulit wahyu katentreman, cerita wayang lucu ,cerita wayang limbuk, cerita wayang lengkap, cerita wayang laksmana, cerita wayang lucu bahasa jawa, cerita wayang lahirnya wisanggeni, cerita wayang lahire abimanyu dalam bahasa jawa,cerita wayang lahirnya gatotkaca,cerita wayang lahire anoman,cerita wayang mahabarata bahasa jawa,cerita wayang mahabarata bahasa jawa ngoko,cerita wayang modern,cerita wayang maharsi wiyasa,cerita wayang mahabarata dan ramayana,cerita wayang menggunakan bahasa jawa,cerita wayang mahabarata lengkap,cerita wayang mahabarata bahasa jawa singkat,cerita wayang madya,cerita wayang nakula,cerita wayang nakula sadewa,cerita wayang nakula dalam bahasa jawa,cerita wayang nakula sadewa bahasa jawa,cerita wayang nakula bahasa jawa,cerita wayang nakula dan sadewa,cerita wayang nganggo basa jawa,cerita wayang nganggo bahasa jawa,cerita wayang nusantara,cerita wayang nakula nganggo basa jawa,cerita wayang orang,cerita wayang orang sriwedari,cerita wayang orang anoman obong,cerita wayang orang banyak diambil dari kisah,cerita wayang orang mahabarata,cerita wayang online
,cerita wayang dalam bahasa jawa, cerita wayang dewa ruci, cerita wayang dewi sinta dalam bahasa jawa, cerita wayang duryudana dalam bahasa jawa, cerita wayang dewa ruci dalam bahasa jawa, cerita wayang dewi sinta, cerita wayang dewi kunti, cerita wayang dewi anjani, cerita wayang dalam bahasa jawa singkat, cerita wayang dalam bahasa sunda, cerita di wayang, cerita di wayang hari ini, gambar dan cerita wayang, gambar dan cerita wayang kulit, judul dan cerita wayang, tokoh dan cerita wayang, dewa di cerita wayang, cerita wayang ekalaya, cerita wayang epos mahabarata, cerita wayang entus, cerita wayang bambang ekalaya, cerita wayang ki entus, cerita wayang golek erawan palastra, cerita wayang cekel indralaya, cerita wayang wahyu ekajati, cerita wayang dalang entus, cerita wayang ki enthus, cerita wayang full, cerita wayang fabel, cerita wayang versi jawa, cerita wayang free, cerita wayang golek full, cerita wayang kulit full, fungsi cerita wayang, filosofi cerita wayang,fungsi cerita wayang di indonesia, download cerita wayang golek full, cerita wayang gareng, cerita wayang golek bahasa sunda, cerita wayang gatotkaca bahasa jawa, cerita wayang gareng dalam bahasa jawa, cerita wayang gatotkaca gugur, cerita wayang golek si cepot, cerita wayang gugure abimanyu, cerita wayang golek lucu, cerita wayang hanoman, cerita wayang hanoman dalam bahasa jawa, cerita wayang humor, cerita wayang hot, cerita wayang arjuno sosro krido, cerita wayang anoman singkat, cerita wayang hanoman dalam bahasa sunda, cerita wayang hari ini, cerita wayang hasil karya sunan kalijaga, cerita wayang anoman sejarah
cerita wayang indonesia, cerita wayang ing tlatah jawa biasane asale soko kitab, cerita wayang indrajit, cerita wayang india, cerita wayang indrajit dalam bahasa jawa, cerita wayang iku asale soko ngendi, cerita wayang iku asale saka ngendi, cerita wayang ing basa jawa, cerita wayang islam, cerita wayang islami, cerita wayang jawa, cerita wayang jawa singkat, cerita wayang janaka, cerita wayang jawa dalam bahasa jawa, cerita wayang jawa lengkap, cerita wayang jowo, cerita wayang jayadrata gugur, cerita wayang jabang tutuka, cerita wayang jatayu, cerita wayang jawa ramayana, cerita wayang kresna, cerita wayang kumbakarna, cerita wayang kulit bahasa jawa, cerita wayang kulit bahasa indonesia, cerita wayang kumbakarna gugur, cerita wayang kulit semar, cerita wayang kresna dalam bahasa jawa, cerita wayang kulit singkat, cerita wayang kulit wahyu katentreman, cerita wayang lucu ,cerita wayang limbuk, cerita wayang lengkap, cerita wayang laksmana, cerita wayang lucu bahasa jawa, cerita wayang lahirnya wisanggeni, cerita wayang lahire abimanyu dalam bahasa jawa,cerita wayang lahirnya gatotkaca,cerita wayang lahire anoman,cerita wayang mahabarata bahasa jawa,cerita wayang mahabarata bahasa jawa ngoko,cerita wayang modern,cerita wayang maharsi wiyasa,cerita wayang mahabarata dan ramayana,cerita wayang menggunakan bahasa jawa,cerita wayang mahabarata lengkap,cerita wayang mahabarata bahasa jawa singkat,cerita wayang madya,cerita wayang nakula,cerita wayang nakula sadewa,cerita wayang nakula dalam bahasa jawa,cerita wayang nakula sadewa bahasa jawa,cerita wayang nakula bahasa jawa,cerita wayang nakula dan sadewa,cerita wayang nganggo basa jawa,cerita wayang nganggo bahasa jawa,cerita wayang nusantara,cerita wayang nakula nganggo basa jawa,cerita wayang orang,cerita wayang orang sriwedari,cerita wayang orang anoman obong,cerita wayang orang banyak diambil dari kisah,cerita wayang orang mahabarata,cerita wayang online


Belum ada Komentar untuk "Tokoh Dalam Wayang Pandawa Lima (Bahasa Sunda)"